5/1 - 10. Dagen i mitt liv jag grät av lycka!

Erik & Calle på Bilparter i HBG!
Igår var det den första gången i mitt liv jag grät av lycka.

jag stod där, ganska långt fram på bilpartner och väntade.
Jag kände på mig att det skulle bli så jävla bra och att jag skulle bli lycklig denna dagen.
men inte så här lycklig...

när erik kom upp på scenen och sjöng is it true mådde jag riktigt bra :)
han sjöng så vackert och var underbar !
men när han sjöng higher. jag började gråta!
så fint, så underbart. Jag älskar Erik Grönwall, han är min hjälte!

Sen stod vi i kön i 10 min för att träffa han.
När vi kom upp i trappan och det var kanske 1 min kvar till att få hans autograf,
jag fick panik! Han gav mig en kram och signerade min skiva och omg , min arm :)

så ringde jag mamma och hon kom och hämtade oss.
Men under tiden ställde vi oss i kön igen, för vi ville ha mer kramar (a)
så kom vi upp och han signerade våra pannor och ett ställe till på skivan!

sen var vi tvugna att krama calle också för han var gullig (a)
och då fick vi hans autograf på handen också ;p

sen åkte vi hem , och jag är kär!

5/1 - 10 , dagen jag aldrig glömmer!
Jag älskar dig Erik Grönwall!


Dålig bild, men calle iaf :*)






calle igen, bad pic !





erikbaby - is it true


YHÄÄÄÄÄE !




baby!


HELT SÅLD :O




cälläs autograf ! ;)




autograf i pannan, yhääe ! (:

de bättre bilderna kommer lite senare,
kyss!


Kommentarer
Postat av: L ☆

Hej!

nu har jag valt ut finalister till veckans blogg.

Om du inte kom i final så kan du gärna ge en röst till den bloggen du tycker ska vinna..

Men om du kom i final så är det bara att försöka få alla dina läsare att rösta på dig! Besök min blogg och kolla! :D

kram

2010-01-06 @ 18:24:55
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg , fjooooortis ! :o

2010-01-06 @ 19:28:44
Postat av: Anonym

äre här hur en tonåring tänker? vart är världen påväg??;)

2010-01-06 @ 19:33:32
Postat av: mjauuu

Ännu en kåt fjotis

2010-01-06 @ 19:35:04
Postat av: ♥

OH, litee avis attu träffat callee ;))

2010-01-06 @ 19:47:20
Postat av: Elin

Haha, va och kollade på dom igår, helt sjukt va bra de är! :D

2010-01-10 @ 20:58:18
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0