underbara dagen idag :)

aldrig varit så lycklig som jag är idag!
varför kommer i ett nytt inlägg lite senare :)

imorse ringde cornelia och väckte mig , den tönten ! :)
så tog jag en snabbdusch och sen kom hon , så fixade vi till oss och sånt.
Sen gick vi till bussen och åkte till väla.
där träffade vi Lenika som sålde sitt fina odd molly linne till mig för 500 kr.
bild där nere !
sen köpte jag lite andra saker med mitt väla presentkort !
Villket för övrigt som jag fick i födelsedagspresent, med 1000 kr på det (29 juli 2009) .
nu är det typ bara, 25:- kvar :'(

aja, sen tog vi bussen till berga och gick till bilpartner!
DET VAR DEN BÄSTA UPPLEVELSEN I HELA MITT LIV!
mer om det kommer sen på ett nytt inlägg :) § § §<3

aja, dagens köp:



 

mitt första odd molly plagg :)
Betalade 500 :- för det och är faktiskt mycket nöjd med mitt köp (:

 

 

Gina Tricot tjocktröja med sånt leopard mönster i luvan!
249 ;- . Mycket nöjd :)

 

& lösnaglar & eriks cd :p
Men det är inte lönt att fotta!

det var det :)
askul dag, ty , älskardigcoco ! §

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0