'Låt missförstånd''?

Låtmissförstånd är nog det bästa ordet jag kan beskriva det med. Men ja...

Ni vet när vissa artister säger ord såhär jätteotydligt, så låter det ju helt annat än vad de egentligen säger. Och ibland kan man hitta några riktigt roliga saker. Som nyss när jag satt och lyssna på musik, så kom jag ihåg att jag brukade gapflabba åt det här:


Molly Sandén - Hallelujah


Tid: 1:22
Hon säger: Så vi kan våga ropa, men visst låter det som att hon säger: Så vi kan baka rumpa. Jag tyckte det var otroligt roligt när jag hörde det första gången! Jag var bara tvungen att lägga upp det på bloggen nu när jag kom och tänka på det. Sen har vi en till låt:

U2 - Sunday, Bloody Sunday.



Tid: 1:10
Han säger: Sunday, Bloody Sunday. Men det låter som Små negrar i sanden! Haha, sjukt asså!



Bo Kaspers Orkester - En man du tyckte om



Tid: 0:29
''Jag har din smak i min mun'' Blir till ''Jag har din snopp i min mun'' för mig. Haha!


Ja, mer än så har jag inte hittat för tillfället ! :)

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0