BILDER SEN PRAON!

Hej bloggen. Jag har ett problem.
Ska jag plugga eller sova? Jag vet inte? Jag är så sjukt trött, så att jag somnar villken sekund som helst. Men sen så har jag värsta provet på onsdag så jag måste plugga. Läraren kommer redan att få damp på mig eftersom att jag inte gjorde läxan & labbraporten. Jag kan inte hjälpa att jag är mitt i en dålig period i mitt liv. Jag kan inte koncentrera mig. Jag tänker på han heeela tiden! Ändå så sårade han mig som fan. Aja, något kul ska vi snacka om istället. Posetivhet är det bästa!

Som ni vet så ska jag göra en film om praoen. Jag håller på med den just nu och har gjort sjukt mycket, men jag måste klippa bort lite tysta stunder och annat tråkigt. Ni får nöja er med bilderna sålänge! Hehe!



Frida fick lite damp på galjarna som trasslade ihop sig :)



HAHHAHAHA, DEM ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄKLA LIKA!




Du är den bästa vän som finns! Jag älskar dig!


Ett sista inlägg innan jag somnar kommer senare, men nu ska jag dricka mjölk för att jag är ftt sugen på det :o Btw, jag ska göra om min design lite. puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0