Nyvaken, wiho (y)

Idag blev det bara sova tills klockan 11 och det suger :(
Just nu kollar jag på summerland och käkar frukost. Morsdag idag ju. Inte för att jag bryr mig. Ska till mormor och hälsa på henne en liten stund. Efter det blir det nog bara stanna hemma eftersom att sen igår har jag mått illa, varit yr, haft ont i huvudet och varit nära på att svimma en del gånger. Mår lika dåligt idag. Vattenbrist ^^. Nu ska jag återgå till summerland.

Men vet ni vad som är hysteriskt roligt! Snake på facebook! Jag äger på det, jag lovar! Här är länken:

http://apps.facebook.com/mindjolt/game.jsp?gameKey=SSBQ5P0TZ9DFBE5F


CHEKA ! :

'
snacka om att jag äger :o
Fast sofia har 510, vilket jag måste slå snabbt som fan!

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0