♥ A girls heart is a ocean full of secrets.

Godmorgon!

Nyvaken och trött! Ovanligt? Har så otroligt ont i både nacken och halsen. Tur att jag kanske ska få pappas rum som är underbart fint. Bara jag tjatar liiiite till så ska det nog gå!


Idag i skolan har vi både matteprov och spanskaprov. På samma dag? Och jag känner inte mig säker på något av det. Bra Felicia, Braaaaa! Jaja, skitsamma. Om man får dåligt på endast ett prov så gör det ingenting. Men nu måste jag skynda mig. Sitter bara i underkläder och en strumpa. Puss!



hahahahahahaha, pallar inte att jag har varit såhär mycket fjortis :)


Kommentarer
Postat av: malinjohanzon

fin blogg :D händer idag?:)

2010-10-12 @ 08:22:02
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

tycker nt bilden är så himla fjortis :o

inte ett dugg faktiskt, ;o

2010-10-13 @ 20:08:28
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0