blodet droppar, blodet droppar...

Fråga inte om rubriken. Ni bloggare som läser detta vet hur svårt det kan vara med rubriker ibland. Ellerhur?

Idag kommer Jens och hans kompis hit till laröd. Då ska jag, stina och kristin va med dom. Kulkul. Vad vi ska hitta på har jag ingen aning om men det löser väll sig? Hihi.

Bara jag som stör sig på när folk inte håller sina löften? Speciellt när det är djupa saker. Så bara, skiter dom i hur mycket man har varit där för dom och bryter löftet på en sekund liksom. Jag hatar det. Känner mig som en person att vända sig till när alla andra är borta...



haha, bild från orust. Kommer ni ihåg när jag var där? :) Fråga inte vad jag gör ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0