♥ I try to see the good in the bad, But good things in life are hard to find.

Godmorgon bloggläsare! Hur är det med er då?

Själv är det helt ok om man bortser att jag är grymt trött och att jag hade en töntig mardröm i natt. Något med en massa småkryp som ville äta upp mig, min lillasyster och min kompis. Det sjuka var att jag inte har en lillasyster, så den tjejen vad bara en random flicka och jag var en kille i drömmen. Min kompis var också någon random kille, men han blev uppäten av det allra största krypet. Men jag dödade den. Jag kastade en bomb i dens mun och precis innan han skulle äta mig så sprändes han innifrån. Som jag skrev igår, jag har aldrig sagt att jag är speciellt normal. ;$



Nu ska jag in i duschen och sen fixa till mig. Och göra läxan föresten. Frukost är också viktigt. Kan egentligen inte äta på morgorna men skit samma. Vi börjar klockan 9 och måndag är en dryg, dryg skoldag. Vi hörs efter duschen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0