Ta mig härifrån

Laröd. En liten håla mitt ute i ingenstans typ. Alla är trevliga mot alla och ingen kommer till skada. In my ass.. ett ställe med falskare människor går inte att hitta!

Jag vill bort. Jag vill inte vara här. Ena sekunden är det som att man är värsta bästa vännerna, nästa sekund får man allt och alla på sig. Laröd är en by av skitsnack. Jag är heller inte helt oskyldig, för jag menar. Vem har inte snackat skit? Men skillnaden mellan mig och de fega fittorna i Laröd är att jag står för det jag har sagt och även tar det med personen som jag stör mig på och säger ifrån, istället för att snacka skit om dem bakom deras rygg och sen inte säger ett ljud till den det handlar om? Nej, det är riktigt dålig stil... så enormt lågt.

Så fort jag kan, vill jag sticka härifrån. Jag vet inte var, men jag vill bara iväg. Jag känner på mig att ett skolbyte kan sänka mina betyg riktigt rejält och detta vill jag inte. Det är det ända som håller mig kvar på denna jävla skolan.

Holstagårdsskolan/Larödsskolan är som ett jävla bigbrother hus eller i princip vilken dokusåpa som helst.. Jag lovar, det är så på pricken. Alla går runt och snackar skit, men leker fina och rara när dem är med varandra. Sen vänder de sig och blir falska igen. Alla snackar skit om alla. Det är så Laröd är.

Just därför vill jag flytta härifrån. Jag kaaanske skulle kunna leva med att bo här, men att gå i skolan här och möta på alla dessa folk? Nej tack, helvete heller skulle jag nog hellre säga.

Helt seriöst.. pingisen på rasterna är nog det enda som ger mig lite hopp.

Tumblr_lj8uq7g7ik1qfg5epo1_500_large

Vi får se när vi hörs igen... kanske blir en bloggpaus. Jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vet hur det känns.

Bara skit i dom. <3

2011-04-09 @ 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0