fuckyou.

Träningen var inte så kul. Jag kunde inte fokusera mig och allt bara gick åt helvete. Mitt självförtroende är helt down och ja... jag orkar helt enkelt inte mer.

Ni vet den aditionen som jag egentligen kanske skulle gå på? Jag väljer att inte vara med på den eftersom att jag inte kommer att gå vidare i vilket fall som helst. Jag menar, om ni ser på Frida H och alla andra tjejer som ska vara med så är dem lååångt mycket bätte än vad jag är. Jag kan ju bara drömma om att gå vidare. Fyfan...



Man kan ju drömma...

(datumet är flyttat till nu på lördag)

Kommentarer
Postat av: Frida 'kung' Hultin

Felicia, du är fan bättre än mig på att dansa, så snacka inte! Jag tycker helt klart att du ska gå på uttagningen med mig!

Och det som hände, försök se det som en vinst istället. Att du inte lät det gå längre, vänd det till något positivt, försök även om det är svårt.

jag älskar dig, det vet du hjärtat. <3

2011-02-25 @ 10:32:41
URL: http://mufflaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0