@ home!

Är mätt och belåten nu, hehe. Vill ni veta något småroligt? När jag hoppade av bussen fick jag världens hicka. En tjej skulle samma håll som jag och när jag gick där och hickade riktigt högt och okontrollerat så sneade hon mig som fan. Jag ba: hehe. Lite pinsamt, jodå :)

Trassel var fett bra om man har barnslig humor som jag har, hehe. Hade för övrigt en helt awesome dag med bästa olivia. Det var längesen man va med den tollen. :) Älskar dig bebis ♥

Nu bler det ladda ner låtar som gäller. OCH GISSA VEM OM INTE JAG SOM SKA FÄRGA OM SITT HÅR PERMANENT RÖTT! HELT JÄVLA AWESOME!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Älskar dig med Fippan <3

2011-02-23 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0