♥ "Dude, she called you emo." "OH HELL NO, HOLD MY KNIFE"

Sitter här och smågråter till eminem ♥ Mår jag super för tillfället? Hmm.. nej. Jag vill tillbaks till sommaren. Inte till hela sommaren, fast runt helsingborgs festivalen. Va med mina bästa vänner på ett och samma ställe. Finns det något bättre? Snälla, gör nuet som det var då. Alla var glada och ingen var sur på någon. Allt var så nära perfekt som det går...






Just take me back... ♥



Sångpedagogen gick super. Hann inte med så mycket sjungande idag. Det blev mest låtval och sånt. Men hann i alla fall med lite och det lilla var bäst. Nu måste jag vänta en hel vecka tills nästa gång ... wäää! :'( Låtar jag valde:

Dixie Chicks - Not ready to make nice
The animals - House of the rising sun

Lisa Nilsson - Himlen runt hörnet
Pink - Family Portrait
Britney Spears - Everytime
Sanna Nielsen - Empty Room
Bill Withers - Ain't no sunshine
Rihanna - Umbrella

Det var de roliga som hon hade tyckte jag. Älskar vissa av dessa låtarna. Typ, everytime och ain't no sunshine. Big love ♥

Nu ska jag plugga mera och kolla på tv lite senare, kanske till och med spela en omgång sims 3. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0