♥ If I don't make that then I'll switch my flight, and I'll be right back at it by the end of the night.

Sitter här och är pigg och småglad. Det ända som irriterar mig är min jävla hals som har gått och blivit hes och värker röven av sig. Om nu halsar har en röv... hehe.

Idag är det skridskoåkning med skolan och jag är sjukt taggad men ändå fett nervös. Jag har liksom inga skridskor och det kanske inte finns kvar några att hyra på ishallen. Och om detta är fallet, så kommer inte jag få åka skridskor och då blir jag väldigt ledsen! :( Jag älskar att åka skridskor. Att bara åka ut på isen och glida fram var man vill. Älskar det! Hoppas, hoppas, hoppas ♥




So frickin' wonderful :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul! Hur fick du sånna smilisar?

2011-01-28 @ 07:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0