♥ There are 70 ways to please a women.. the first thing is to take her shopping.. the other one is 69..

Jag gjorde pyttipanna med stekta ägg. När jag stekte pyttipannan blev jag jättestolt över mig själv att den blev bra osv, eftersom att jag suger på att laga mat. Så vart jag jätteglad och sånt. Sen skulle jag steka äggen. Så blev det första bra ''utspritt'' över stekpannan. Så blev jag skitstolt över mig själv igen. Men nej, då skulle mitt liv gå i bitar så när jag satte andra ägget på stekning, så bara råkade det skvätta över hela stekpannan så allting bara blev en stor klump. Sen råkade jag bränna äggen eftersom att jag satt på datorn, så det luktade rök i hela mitt radhus. Jag blev jättesårad... Men lika bra var det, för jag tycker inte ens om ägg xD




Typ... mina ägg om ägg hade ansikte. Men vad jag inte förstår är varför jag stekte ägg från första början? Jag tycker ju inte om det? Haha, vafan egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0