♥ Your presence still lingers here and it won't leave me alone...

Nog trött jag var. Somnade några minuter efter att det inlägget skrevs igår kväll. Mamma väckte mig vid elva. Idag tänker jag bara chilla lite. Skolan börjar ju imorgon så tänker bara vila hela dagen. Kanske städa rummet, kolla lite på bra filmer. Något sånt härligt.

Jullovet har gått jävligt snabbt. Det bästa var nog gårdagen, helt klart. Speciellt mitt och kristins lan! Vi måste göra om det gumman. Vi spelade shrek-spelet. Så kunde man vara åsnan, mästerkatten i stövlarna, fiona och shrek. Så bytade man lite då och då. Skit kul spel! Man skulle typ, hämta något kontrakt eller något, så var man tvungen att göra en massa saker påvägen och så kom det typ folk som ville döda en, så var man tvungen att döda dom. Svårt att förklara, men det var skit kul i alla fall.

Någon mer som har spelat det?



Det var typ detta, fast i tv-spel. Måste se denna filmen, eftersom att jag spelade utan att fatta ett skit. Men kristin hade sätt den, så hon fick förklara lite snabbt. Men spelet var bäst i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0