ROOMPAh

Har varit hemma ett tag nu, men glömt att blogga. Hade en trevlig dag med Kristin, trots att jag fick RÅdamp på henne för att hon sög på att åka. Det tog typ 15 min för henne att komma ner ifrån en liten backe och hon vågade inte bromsa. Man bara... vafan? Jaja, men jag älskar henne ändå och vi åt god fika. Plättar med sylt, muffins, chokladpuddning och varm choklad. Kan det bli bättre? Njea... kanske :)

Nu ska jag chilla rumpan av mig. Föressten har ni hört om den nya filmen skills? Med snyggingen Marcus Gustafsson, Filip Ljungberg som jag träffade igår och såklart Sean Banan! Fett nice. Måste ses!







Ser ni henne där längst borta? Så länge jag fick vänta på den tjockisen asså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-06 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0