GODNATT MINA KÄRA BLOGGLÄSARE! ♥

Egentligen är sådana inägg som jag gör nu hur onödiga och dryga som helst, men ni tjatar på bättre uppdatering och ska det vara på så sätt så måste några sånna här inlägg komma upp lite då och då. Ojsan... kände att den meningen blev ovanligt lång, men ni här på denna blogg får leva med det. Det är faktiskt bevisat att skåningar pratar och skriver längre meningar än resten av sverige och hur cool är inte det? Själv anser jag att detta blogginlägget blev hyffsat långt, men innehåller endast fyra meningar. Ja, så är det att vara skåning!



Cuteness asså... fas neee. Nu ska jag somna till Criminal Minds. Insomningstimer på TVn är nog den bästa uppfinningen som någonsin existerat, om det nu är så man säger det. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0