LÄS DETTA - BLOGGPAUS

Yes, mycket allvarliga saker har hänt i mitt liv inom loppet av en vecka. Jag spydde i morse, så jag stannade hemma från skolan. Det har gett mig en jävla massa tid att tänka. Vet ni vad? Trots allt som har hänt, mår jag inte så dåligt som jag egentligen borde göra? Det kan bero på att jag inte har riktigt fattat vad det är som kommer att hända, eller så kan det vara att jag vet att efter regn kommer solsken? Så varför slösa tiden på att vara inne under regntiden istället för att plaska runt i vattnet och vara glad ändå? Jag har ingen aning om vad det beror på. I lördags hade jag nått botten. Jag har inte mått så dåligt på... ja, jag vet inte hur länge. Liksom, det är inte varje dag man får reda på att en som betyder väldigt mycket för en ska försvinna för en väldigt lång tid? Men efter världens mysigaste dag med min fina storebror, mötet med min älskade Eric och även träffat killen som satte sig direkt i mitt hjärta så har de senaste dagarna faktiskt varit underbara. Trots att jag förlorar en vän på grund av att hon bara lyssnade på en person utan att snacka med mig, trots att jag känner mig helt obetydlig för personen som ska försvinna till ett hemskt ställe (som jag nämnde innan) då han inte har hört av sig även fast han vet vad som väntar. Ja, för allt som har hänt så mår jag superbra. Jag har andra vänner.. vänner som faktiskt bryr sig. Vänner som inte sviker en när man behöver dem som mest och vänner som man kan lita på. Varför ska jag lägga ner tid på att må dåligt över allt de andra? Nej, det är slut på det. Jag har varit väldigt dålig på att uppskatta det jag har. Speciellt i sådana här tillfällen. Därför vill jag säga förlåt till en speciell person som jag har underskattat och totalt pissat på efter att allt har blivit bra igen. Jag älskar dig K.

Jag ska inte låta något hindra mig när jag mår bra. Ingen ska få trycka ner längre. Jag ska stå upp, hur mycket de än sparkar och spottar. Jag bryr mig inte ett skit längre!

Molly, Emma, Kristin, Tintin, Julle och J. Tack för att ni står ut med mig när jag är som värst ♥

Kommentarer
Postat av: K

Aaw! En tår föll faktiskt när jag läste det..

Men du vet att jag alltid finns där för dig! Oavsett <3

2011-11-29 @ 18:52:12
URL: http://kristinunger.blogg.se/
Postat av: molly

<3

2011-11-29 @ 21:21:23
URL: http://ekelunds.devote.se
Postat av: ellen

Du är en stark människa. dont forgett that

2011-11-30 @ 00:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0