IT'S LIKE THAT WITH YOU

Godmorgon! Vad är det med tv tablån egentligen? Skit på tv igårnatt, och skit på tv nu. Jaja, nu ska vi inte klaga på det. Idag blir det först väla med mamma. Jag kände ett extremt sug på underbar sushi så vi ska dra dit och testa det stället de har där. Sen blir det nog lite tittande i affärer också och kanske får man med sig något hem? Njaa.. tror inte det. Väldigt intressant.

Förresten, jag har ingen dator hemma hos pappa men jag försöker uppdatera så mycket jag kan. Det är därför bloggen uppdateras mycket dåligt varannan helg. Men nu är jag hos mamma, så mycket uppdatering will happen!



HAHAHAHA, klockren bild när jag är i poolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0