DANSUPPVISNING !

Igår hade jag två dansuppvisningar på maxi. Där dansade jag 4x2 danser. Denna gången var riktigt rolig, då hela min dansgrupp fick vars en goodiebag efteråt. Inte nog med det.. jag blev fast vid ett bord då runt 20 ungar mellan 6 - 13 ville ha min autograf. Så där stod jag i en halvtimme och skrev så min hand fick kramp. Men jag klagar inte, måste ju bli van. Ska ju bli känd så ;)



Vissa grejer var onödiga för oss, men mina föräldrar blev i alla fall glada :)

- läsk x2
- Chipspåsar x2
- stora haribo godispåsar
x3
- kakburkar x2
- XL Jordnötspåse
- Blåbärssylt
- Disktrasor
- Disksvampar
- Diskborste
- Värmeljus
- Chokladask
- Lunchburk

Underbart! Haha!

Kommentarer
Postat av: lovisa jönsson ♥

en jätte gammal system kamera, canon DS126071 heter den, men det är jätte bra + ett teleobjektiv!

2011-09-30 @ 21:36:46
URL: http://enlovissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0