BEVIS ATT JAG INTE ÄR FJORTIS ELLER EMO!




emo:                                                        
en fredagkväll som emo:
sitta hemma vid datorn och skriva en massa dikter och noveller. lyssnar på deprimerad musik och sitter med ett rakblad i handen och cuttar sig själv som fan!

emos är typ emos. blyga, skiter i allt. tror på djävulen och sånt ! dem har sjukt mycket tankar i huvudet, men det säger dem inte till någon. dem skriver ner det till dikter istället. sen är dem så blyga så det inte vågar säga något alls när dem är på stan! ensamma !

ett emos utseende är såklart svart. svarta kläder, svart hår, svart smink, svarta möbler, svarta skor, svarta assecoarer. men dem flesta gillar rosa. och speciellt hello kitty! emos kajal är riktigt synlig. lika synlig som fjortisranden. håret är plattplatt och hängandes över ena ögat, ibland båda. det spelar ingen roll! bara man inte ser hela ansiktet!

emos går sakta fram i deras förhållanden. desutom ser dem inget fel med att vara bög eller lesbisk!

fjortis:
en fredagskväll som fjortis:
först va med sina vänner i ca 5 h och fixa till sig inför festen dem ska till. sen drar dem till festen, super sig fulla, knullar eller strular runt som fan, kommer sen hem försent helt packad eller kommer inte hem alls.

fjortisar är äckliga. det ända dem tänker på är killar och festar. Dem är AttentionHWhores på ett äckligt sätt och skriker som in i helvete med deras äckliga röst.

fjortisar har 10000 lager BRUNKRÄM (brunkräm är fondation som är en för mörk färg) & 70 lager puder! idomin, fondation och läppglans på läpparna är ett stort kännetäcken. Mascara ska dem ha också, somfan! riktigt mycket, typ så att det är det ända man ser! ''fjortisranden'' är så stor, så att man ser den från 1000 km avstånd. Kläderna ska vara kortkortkort , och en jävla massa pushup ! vita tighta linnen och hotpans som nästan visar rumpan! Håret är antingen utsläppt eller uppsatt. är det utsläppt så ska det var fett tuperat , asså troll tuperat och 10000 l hårspray. är det upsatt är det antingen i en knut mitt på huvudet, eller låg totte. gärna en bandana i det också! string troser!!!!! och dem ska gärna vara högt upp så att man ser att dem använder det!

dem ska kunna suga av vem som helst. helst om den får pengat för det. jag vet, det är hora men fjortisar är jävla horor! Samma sak med strula. vem som helst. gärna flera stycken på samma kväll, ''annars är man en tönt''.

jag:
en fredagskväll för mig:
först är jag med en kompis och vi typ, är ute så länge vi får med typ asmånga. kanske typ går till folk som är packade och skrattar åt dem (: . senså sover jag antagligen över med kompisen eller går hem och är inne på datorn hela natten och somnar vid 4 - 5 :)

Jag är cool ! (h' jag är enligt alla en attentionwhore, men enligt mig så är jag det på ett coolt sätt (h jag gör saker, som tex skämmer ut mig på stan med mening, så att man kan få ett gott skratt.

jag har 1 lager fondation, 2 lager puder och lite mascara! en har jag lite glitter rouge för att det ska glittra ;$$ jag har lite fondation och puder på läpparna så att man inte ska se mina röda och torra läppar! jag har på mig det jag har i garderoben . vanliga kläder ! inget för kort ! jo, på sommaren , men vafan !? mitt hår, om jag ska erkänna är lite fjortis aktigt :$$$ men pga det så är jag inte fjortis! jag har ganska tuperat hår, inte så där as mkt som fjoritsarnas, men nästan. och 100000 liter hårspray, oohja !

jag går sakta fram med killar jag med! det är för att jag inte är redo för det än och att jag bara gör saker med den jag älskar, inte den första killen jag träffar som ger mig pengar? strula, det gör jag med den jag är på g med och ingen annan :) § fast jag är inte så jätte våglig, så jag går lååååååångsamt fram (aa




DET HÄR ÄR SKILLNADEN MELLAN MIG, EN FJORTIS OCH ETT EMO!
JAG ÄR INGET AV DET SÅ HÅLL GÄRNA KÄFTEN!
rätta mig om jag har fel!

har jag glömt något eller skrivit helt fel, kommentera då!
så fixar jag det ! :)
inget surt nu ! hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Rickard

HAHAHAH JOO DU E FJORTIS!!<3

2009-12-23 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0