CEARFACE TILL OSMARTA NOLLOR !

 

FLAN BETYDER INTE HORA!
fattat?

jag orkar inte med att alla 8or på min skola bara kommer och frågar varför jag har kallat henne hora, men här är fullt bevis på att jag inte har kallat henne hora!?
och även om jag inte visste teh 100% vad flan betydde när jag sa det, så menade jag inte hora!
absolut inte!
för jag har blivit kallad hora flera gånger, så jag vet hur det känns!
desutom så vet jag vad hora betyder, så jag går inte runt och kallar folk som inte är horor för hora!
men det verkar som att folk inte har intiligens för att veta vad fjortis och emo är.
för det första, så är det helt olika saker så att man kan inte kalla en person båda sakerna!
för det andra, är jag inget av det så ni kan sluta kalla mig det, tack !? :)
tbx,
FLAN KAN BETYDA FLERA OLIKA SAKER JA !
men dem riktiga betydelserna är brylépudding och ett slag mot bakuhuvudet som dem flesta kallar flane eller flana. Det finns inte i närheten av hora, för det betyder det inte !
och ja, visst kan man inte kalla någon brylépudding,
men jag kanske ville det, och det får jag ! :)
man måste stå för vad man tycker! visst? ;)

haha, ganska kul ändå,
folk tror att dem är smarta igenom att tro att dem vet allt,
men i slutändan är det dem som blir knäckta när dem har heeeeeeelt fel!
visar bara hur osmart en person är!
inget taskigt menat med det alls, men tänk bara på vad ni säger och var 100% säkra på att ni har rätt innan ni lackar som fan och tror att alla är på din sida!
för alla blir bara knäckta ;)

japp, det var fel av mig att kalla någon flan, utan att veta teh 100% vad det betyder!
men iförsig, varför skulle jag inte få kalla henne flan, när hon kallar mig emo & fjortis?
det är ju lika osmart av båda två, right ? ;)

ska lägga in ett inlägg sen, med skillnaden mellan mig, emo & fjortis.
så ska vi se om det är en likhet !

 


Kommentarer
Postat av: Alice olsson

asså, heter det inte ''en emo''.

hon tjejen borde lära sig svenska ? :)

hahahhahahah, jag skall slå henne!

är hon blatte?

2009-12-11 @ 14:29:43
Postat av: HAHAHAHAHAHA

alice olsson, yeyeye!

slå du henne , AHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA

FYFAN vad kul (y)

en sak är säkert felicia.

det var du som var typ en sekund från att börja böla som fan när hon sa till dig.

hahahaha, snacka inte om det. jag var där.

2009-12-11 @ 15:27:29
Postat av: Felicia ! :)

hahahhaha, sofie jag ser på din stil att det är du,

stå för vad du tycker istället och skriv med ditt eget namn!

seriööst, hahahha började jag nästan böla? xd

varför fan då?

skulle jag vara rädd för henne !?

hon kan kalla på vem hon vill och jag är inte rädd.

och det såg ut som att jag skulle böla för jag hade bara sovit i ca en halvtimme inatt , eftersom att jag storgrät.

så snacka inte sofie,

innan du vet allt!

2009-12-11 @ 15:30:37
URL: http://feliciaofsweden.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0