filmday !

vad har jag gjort idag? :)
svar: ätit och kollat film (h

dem filmer jag har kollat på idag är:

 

Pippi på dem sju haven!
Den handlar om pippi som får flaskpost av sin pappa, så åker hon, annika och tommy iväg för att leta efter sin pappa som har blivit kidnappad av sjörövare (:
Min favorit film från när jag var liten! Jag älskar verkligen den, även om den är sjukt gammal (aa)
Jag ba älskar jocke med kniven, han är underbar och rolig som fan ! :)
kanonkul, 5 av 5 toasters!



upp
ett gammalt par har en dröm om att flytta brevid ett vattenfall. En dag dör frun och mannen beslutar sig för att följa hennes dröm. så att han blåser upp 100000 ballonger och flyger iväg. Men han råkar få med sig scout pojken russell och han är en plåga.
Helt okej, egentligen en barnfilm men vafan ? det är våld, missfall, död och en massa annat. så att barnfilm kanske man inte borde säga?





Transformers 2.
Sam börjar på collage med förväntningar att allt kommer att bli bra efter alla slagsmål med autobotarna, men då uppstår den farligaste av dem så att han och hans flickvänn måste besegra dem igen.
Jag är mitt inne i filmen, så jag har inte sätt hela, men omg !
så jävla bra ! (: ja, det är en ''killfilm'' men killfilmer är det coolaste som finns (h'
ÄLSKARDEN!
man måste se ettan för att fatta tvåan,
så att ni vet det :)







När denna filmen är slut så ska jag kolla på 2012.
jag älskar 2012 även om jag inte har sätt den ;$

jaja, måste se filmen , har typ missat 30 min av den :$$$

hejdå!§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0