♥förlåt babes !

förlåt om jag inte har skirvit så mycket idag,
men jag har sovit typ, heeeeeeela dagen ! :)

sån tråkig dag, jagvet ! :d
men nu ska jag ba lägga in lite bilder på mina favorit kläder typ,
eller något :)



beverly hills 90210 byxor&tröjor.
så jääävla mysiga & jag ba love theem!
till tröjan är det snyggast att ha ett par tights och ett vitt linne som syns lite disktet under eller vad man ska säga och såklart uggs! helst beigiea , men svart går lika bra det med ! :) Men ett par jeans passar utmärkt till det också! och utsläppt hår såklart, hähä !
till byxorna tycker jag att det är snyggast med ett linne till eller en tight tjocktröja med dragkedja , ja ni fattar! :)
Men byxorna och Tröjan är helt klart snygga tilsammans!
i love love love theeem ! :)




addidas tröja, 799 kr ;- stadium
tror jag ;$$
till denna älskade älskade tröjan passar det med nästan vad som hälst!
mjukisbyxor, jeans, tights går lika bra :)
men kjol och sånt, hahaha nejj ! :)
ja, jag bara älskar denna tröjan asså, det är helt sjukt ! :)
men jag köpte den i min storlek som var så sjukt osmart,
för att jag skulle köppt en storlek större,
så att jag kunde ha den längre, men så långt tänkte inte jag :'(



rasta tröja, 300:- helsingborgs festivalen.
jag älskarälskarälskarälskar detta plagg!
yhäyhä, om det är lite ute men wtf, så jävla underbart assoe!
färgerna gör mig glad ! :) så är det bara!
passar teh jeans för det mesta!
diggar det som fan!
tusen av tusen tummar upp asså! (y)
det värsta är att dem är förknippade med fjortisar,
som är helt fel för det är bob marley style!
BOB MARLEY FTW ! :)
hihi, puss;*


allt jag hade att bjuda på den här gången!
kommentera gärna, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fjortis kläder ;ooo

lika mycket fjortis som du?

2009-12-07 @ 22:08:07
Postat av: Felicia ! :)

hahahahha , tro du så ! :)

2009-12-09 @ 17:15:05
URL: http://feliciaofsweden.blogg,se/
Postat av: Anonym

hej din jävla fula äckliga fjortis hoe.

jag hatar dig och din fjortis kompis louise böggren. ni är så jävla fula och du är så jävla ful! så fucking wannabe fjortis är du. fatta att alla skrattar åt dig jävla tokke! du ser ut som en överkörd kråka. usch!!!!

och louise kan dra åt helvete, för hon är så JÄVLA skabbig och ful, luktar skit gör hon oxå.

2009-12-17 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0