my helg ! :D <3

♥hejbloggen !
förlåt om jag inte har hunnit blogga på sådär jättelänge, men det här är min helg!

fredag:
dagen började med att jag kom hem och så dushade jag och städade rummet.
senså gick jag hem till hannah och vi fixade till oss och gick ut med tobbe och marwin.
fast tobbe är assur på mig, så jag gick hem.
men då kom bastian och alex.
så vi gick hem till jonna.
sen gick vi hem till mig för att jag vare tvungen att passa min lillebror.
men sen gick dem hem och jag var ensam hemma ! (a

lördag:
jag vaknade och smsade hannah och bestämmde med henne och jonna att vi skulle va.
sen kunde inte jonna, för att hon skulle till maxi. så att jag hannah och lollo åkte in till stan.
vi typ var inne på knutan asmkt och hade enormt kul ! :)
sen kom jonna. vi mötte henne på bussen och gick in på ica.
där köppte vi tändare och tomtebloss och ägde ut alla när jag skreksjöng hit me baby one more time.
sen sjöng jag och lollo svenne banan också !
sen gick vi till knutan igen och sen kom min dumma pappa och skämde ut mig. :(
sen åkte vi hem tack vare han och jag hatade han den kvällen, så jag sov över med hannah.
på kvällen drömde hannah om carl och jag pratade med adamälskling i typ, 1h ! (a

söndag:
vaknade jag hemma hos hannah.
vi käkade och sånt, och bestämde med lollo att vi skulle hyra film på godishörnan ! :)
så åkte vi in och hyrde tre filmer som jag ska berätta om snart ! :)
''one missed call, the ring och fucking åmål!''
as bra filmer asså ! :o
one missed call: 4 av 5
the ring: 5 av 5
fucking åmål: 10000 av 5.
me ♥ fucking åmål asså! :o
alla måste se den, den äger!
sen gick jag hem och satte mig på datorn ! :)<3

bilder från helgen kommer sen !
puss;'<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0