vad är du?

Tönt




Jag har blivit instängd på toaletten ()
Jag har blivit dissad (x)
Jag har  glasögon ( )
Jag har byxorna över naveln ( )
Jag har blivit kallad tönt (x)
Jag har bra betyg ( )
Jag har/har haft tandställning ( )
Jag tänker inte mycket på mitt utseende ()
Jag har mindre än 2 kompisar ( )
Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (/)
Jag tycker schack är roligt ( )

Totalt: 2,5





Fjortis

Mitt utseende är mitt liv ()
Jag använder "brunkräm"/brun utan sol året om (/)
Folk har kallat mig korkad ()
Folk har kallat mig fjortis (x)
Jag lyssnar på remixade babyröster (x)
Jag är blond ()
Jag tycker att jag är snygg ()
Jag festar varje helg ( )
Jag röker ()
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör (/)

Totalt: 3




Emo-kid
Jag lyssnar på emo ()
Jag är piercad ( )
Jag har svart hår ()
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( )
Jag gråter ofta ( )
Jag skär mig/har skurit mig (x)
Jag vet vad sXe står för ( )
Jag har snelugg ( )
Jag spelar i ett band ( )
Jag använder kajal/eyeliner ()
Jag har blivit kallad emo (x)


Totalt: 2





Brat
Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )
Jag använder mycket hårgelé/wax ()
Jag tar aldrig bussen ()
Pappa betalar (X)
Jag åker utomlands varje år (X)
Jag spelar golf ()
Jag har blivit kallad snobb/brat ( )
Jag har blivit kallad korkad (x)
Jag posar på mitt klassfoto ()
Jag är solbränd året om ()
Jag äter på restaurang varje vecka (/)
Totalt: 2,5





Ghetto-kid
Jag använder keps varje dag ( )
Jag använder stora munktröjor ()
Jag har häng ( )
Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom spritaffären( )
Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" (/)
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen (  )
Jag lyssnar på hip-hop (x) 
Jag har slagit ner någon (x)
Jag har hamnat i bråk med polisen ( )
Jag hamnar ofta i bråk (/)
Jag skolkar ofta ()
Totalt: 3





Datanörd
Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg (x)
Jag skriver cya istället för see you (X)
Jag spelar WoW ( )
Jag spelar något annat spel online (x)
Jag skriver lol, brb och omg IRL (x )
Jag är inne på datorn varje dag (x)
Jag är i level 60 eller mer på WoW ()
Jag vet vad roflmao betyder (x)
Jag är nästan aldrig ute ( )
Jag har mörka ringar under ögonen ()
Totalt:6




jag är datanörd ! wahahhaha ! xd


Kommentarer
Postat av: joline

alltså shit jag älskar din blogg.

läser den varje dag och är helt beroeende.

är du typ modell eller nått?

blir ju sjukt bra på bild<3

kram och gott nytt år

2010-01-02 @ 18:51:43
URL: http://jolinewikman.blogg.se/
Postat av: eelin (L)

vad betyder roflmao?

2010-01-04 @ 18:04:04
URL: http://eelinvarld.blogg.se/
Postat av: felicia :)

svar:

joline;

haha, tack :)

nej , jag är inte modell. är inte tillräckligt söt (a)

desamma ! :)



eelin ;

role on floor laughf my as of.

stavning :)

2010-02-08 @ 20:46:44
URL: http://feliciaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0