väla igår:)

igår va jag på väla med louise :)

sen kom jonathan, och dem gick ut , så gick jag på väla själv ett tag ;$
det var pinsamtpinsamt :)
sen kom dem 1 h efter att vi hade sagt att vi skulle träffas igen,
men det var bara gulligt :)

sen träffades vi och gick lite på väla tsm :)
sen gick jag iväg igen, för att jag ville det :)

då träffade jag dumma anton, marcus och någon annan kille ;)
gabriel hette han typ, eller någonting :)

sen kom louise & jonathan igen och vi gick lite till !
sen drog vi hem (a

& jag typ, somna på bussen så att jag hoppa av för sent :$$$$$$

här va iaf ddet jag hade köpt:


helsingborg förfan tröja!
köpte en till louise också, tillsammans blev det 100kr :)






ett konstigt linne som jag köpte på vero moda.
85 kr :M



suddig bild, men isadora puder (färg 18) och sån man tar fondation med :)
puder: 120 kr ( tror jag ) sak: 20 kr
allt från h&m





onödiga saker ab!
Proffs minihårspray som jag redan har 100 av , och borste som jag också har as mkt av!
borste: 20 kr hårspray: 25 kr.
allt från h&m :)

 

 


& lösnaglar, :)
onödigt det med, men jag ville testa :D
49 kr , hm :)


ha det bra, puss ! :)


Kommentarer
Postat av: eemmalindqvist

dom korta e finare tkr ja :)

man kan ju gö själv me ;D blir ganska bra deå :) har de nu ( självgjorda ) ;D

2009-12-31 @ 14:45:17
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0