godmorgon godmorgon !

chacha bloggen! ♥

jag vaknade ca halv 11, på dåligt humör eftersom att min hund väckte mig.
hon kraffsade typ på dörren, så jag var tvungen att släppa in henne.
så somna jag om.
så väckte hon mejj igen, för att jag skulle släppa ut henne.
så gick jag och la mig igen, men då började hon kraffsa på matskålen,
då var hennes vatten slut, så var jag tvungen att fylla på det.
ja, men när jag gick tebax, så såg jag att hon hade typ dragit upp sovpåsen.
så nu ligger det sopor över hela golvet !
JAG ORKAR INTE PLOCKA UPP DET, HELL NO ! :@

iaf, nu sitter jag i sängen och snackar på msn med en massa folk och kollar QUACKPACK ! <3
idag vill jag till väla, eftersom att jag har fått mkt pengar :)§<3
men jag vet inte med vem än ^^<3
aja, pusshej§



min störiga lilla söta hund :) §




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0