your like an scene from my favourite movie ! *

tjenna!

förlåt att jag inte har uppdaterat lika mycket idag,
men jag har haft fullt upp efter skolan, och har inte hunnit vara inne! :)
varför? jo;

* först hjälpte jag & jonna hannah med att passa en liten tjej!
ebba heter hon ! :) vi lekte typ, mamma pappa barn! och jag orkade inte vara med, så jag var matta! men det slutade med att alla trampade på mig , så jag blev en möbel typ isället, xd men sen blev klockan 5 i 5, så jag var tvungen att sticka!

* då skjussade annika mig till stan...
där jag hade sångpedagog :) låten som jag ska sjunga är himmlen runt hörnet med lisa nilsson och till rocktemat blir det den här låten med taylor swift, love story ;)

* sen kom kusinen på besök...
så vi lagade mat & käkade på vårt nya bord^^
random fakta !


men nu ska jag typ sova, ett sista innlägg, sen drar jag !
puss ! §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0