Du och jag, vi funkar bra!

Förlåt att jag inte har skrivit igårkväll, men detta får bli ett igårkväll/nu inlägg! :)
btw, jag har en sjuk mensvärk enda sen i Fredags. Stackars mig!

Igår
hade jag en uuuunderbar kväll!
Tack så sjukt mycket Frida, Olivia, Nikita, Kristin och Karin.
Vi grillade marshmellows, choklad och kex vid en eld vi gjort själva.
Och symboliskt sätt så brännde vi upp gamla minnen och det var mysigt!
Bilder kommer när kristin har skickat dem till mig.


Idag ska jag och Nikita dela ut reklamblad i hela Hittarp.
Villket är vårt nya jobb, som vi gör varje söndag nu.
Tur att det är ganska varmt och soligt ute, så att det inte regnar!




HAHAHAHHA, SJUKT BRA BILD OM MAN FATTAR ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0