Dubbelmord i Helsingborg!

Två personer sköts till döds

HELSINGBORG
En kvinna och en man påträffades på söndagseftermiddagen skjutna i en lägenhet på Norra Ljunggatan i södra delen av Helsingborg.


En person kontaktade polisen och sade att det pågick bråk i lägenheten. Polisen åkte till platsen och fann mannen och kvinnan döda. Båda hade skjutits till döds.


Enligt polisen tyder ingenting på att det handlar om ett familjedrama med mord och självmord.


En av de polismän som varit på platsen säger till Helsingborgs Dagblad att det hela ser ut som en avrättning.


Ännu vid 22.30 på söndagskvällen var offren inte fullständigt identifierade. Men polisen tror sig veta vilka mannen och kvinnan är. I så fall handlar det om en 40-årig man och en 33-årig kvinna.


Teknisk undersökning genomfördes i lägenheten under söndagskvällen samtidigt som polisen hörde kringboende.


- Och det är ett tidsödande arbete, säger Helsingborgspolisens informatör Charley Nilsson. Vi måste i många fall använda oss av tolk.


I övrigt är polisen mycket förtegen om detaljer kring dubbelmordet.



bläääää!
Som tur är går killen inte löst! Han sitter i häktet!
Hoppas verkligen att han kommer in i fängelset, för jag vill inte gå runt i helsingborg när han har mördat två random personer! Ush nej, kan vara min tur snart. På ett sätt vill jag. Ush, inte tänka så! Jaja, puss sålänge !












ANGÅENDE VIDEOINLÄGGET!*
Förlåt att jag inte har gjort det ännu, men jag har inte hunnit :( Jag lovar jag gör det så fort jag har tid, men jag måste få mig iform till sommaren, så jag kämpar på :) tack för allt, puss!






inte jag på bilden!
Men jag kan verkligen se skillnad på min mage! :o
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0