Godkväll & Godnatt!

Hej bloggen!


Nu är klockan 21:45 och jag kollar på criminal minds.
Jag älskar det! Men inte lika mycket som vampyrdagböckerna!
haha, fan va fail!


& Jag har köpt en stoooor choklad som jag äter medans jag vilar.
Har en extrem träningsverk! Tack vare det så kunde jag knappt göra något på dansen idag.
Men vi gjorde iaf klart dansen till TikTok och började på en ny, det är kul!


& juste ja!
Jag sa till effie att jag såg ut som spöket laban utan smink!




OCH HÄR HAR NI MIG UTAN SMINK OCH PYAMAS!
hahahaha, jag hade sååå rätt effie! :)

 

btw, kolla in hennes blogg!
Hon har en frågestund just nu, så fråga på. :)
http://eeffiemollerstrom.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0