Äntligen Fredag!

Godmorgon alla kära bloggläsare ! :)
Långfredagen idag, inte för att jag ens vet vad det menas med? :)

Iaf, idag ska jag åka till Väla med Frida och kanske gå på bio med Nikita.
Annars tar vi bion på Måndag :) Eller något !

Mithel Musso - Oliver Oken , snyggast ! :o



DAMN! Han är sjukt gullig i Hannah Montana !
&' ja, jag älskar Hannah Montana. ♥
Jag vet, jag är cool!


Jesse Mccartney ♥

&så en sjukt söt kille. Mycket snyggare än Justin Bieber.
Jag har så tröttnat på honom!

Juste, jag har inte sagt till er vem min baby är ! :)
♥♥♥EricSaade♥♥♥
Min, min, min! Nu ska jag fixa till mig,
men ni får njuta av dessa låtarna sålänge!:)







Jesse Mccartny - Beautiful Soul


Ha en trevlig helg allihopa ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0