Hemma och j*vligt sur :|

Hemma från en underbar dag! :)
Efter sofierokiosken gick vi en runda i skogen och gick till gamla scoutstugan och bunkern för att se om det var någoting där, men det var det inte! Förutom i bunkern. Där var det en blå sopsäck full med tomma ölburkar som luktade bajs. Så sjukt äckligt. Sen så åkte vi sån, lian. Kul det med.



mums med glass!



VARFÖR JAG ÄR SUR:
DEM HAR TAGIT BORT BIGGEST LOSER UR TABLÅN IDAG FÖR ATT VISA NÅGOT J*VLA ISHOKEY! HATAR DET. BAJS. JAG ÄLSKAR BIGGEST LOSER OCH ISHOCKEY KAN TA SIG I MIN R*V.

Jag ♥ Biggest Loser


Lixsom, j*vlar vilken skillnad säger jag bara! :o

Men jaja, hoppas att ni gillade mitt pinsama videoinlägg. Det tas nog bort snart. Pusspuss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0