Hemma!

Nu har jag kommit hem ifrån skolan ! :)
& jag har ett erkännande att göra!
jag har blivit beroende av att jogga!
haha, ja det har jag!

Lite kul, för jag ska jogga idag igen!
& Imorgon bitti! Sjukt nice asså.

blää, jag har världens träningsverk!
I hela överdelen av magen och låren.
I båda armarna och i brösten.
Hemskt! Men jaja, vill man ha bra kondis, så får man!

Dagens outfit är en odd molly tröja, leggings från H&M, och baströja.
Det ser ut såhär:




btw, innan joggingen ska jag va med folk.
Nikita, Kristin och Karin!
Vi ska dansa, dansa, dansa!
Sen ska jag jogga, som sagt.

 

Men just nu ska jag kolla på ghostwisper och käka mackor,
muuums! I pausen ska jag göra 100 armhävningar till!
Nice, right?

Jaja, kyss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0