HEMMAFRÅNENFUCKADDAGISKOLAN'

Hejbloggen!
Sitter här brevid Nikita sötnosen och typ, bara snackar random :)
Nu ska jag fixa till mig och packa ihop mina grejer, sen så drar vi in till stan och då ska jag köpa mina niciga tights. Jag vet fortfarande inte om det blir dem svarta eller gröna som gäller. Får testa båda och Nikita får vara mitt smakråd och bestämma! 

Sen ska vi daaaaaaansaaaaaaa! Ska bli fett nice.
Ikväll måste jag verkligen duscha för att jag känner smutsig :$

Föresten , hur mår ni?
Själv mår man piss, men vafan! Låtsas som ingenting är det bästa! Kärlek är ju skit, eller vad säger ni? Killar kan gå och kn*lla en get, för ingen annan vill kn*lla dem. Inte för att geten vill det heller, men den har inget att säga till om. Ja, jag har en sjukt rolig humor.

Nu måste jag skynda mig lite grann :$
Nikita kanske gästbloggar senare, kyss ;*

 



Jag och Nikita för några veckorsen.
Visst är vi coola? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0