Hittarp är nog inte min grej :)

Då tjänade man 232 kronor idag.
men det var riktigt slitsamt.

Förlåt att jag inte skrev igår, jag var hos mormor först och sen ängelholm.
Jag orkade inte ens packa upp datorn eftersom att det var Harry Potter på tv!

Idag så kom man tillbaka till kära HBG klockan 11.
Då var det dags för mig och Nikita att dela ut reklam.
Damn vad det är jobbigt!
Vi gick runt i Hittarp sjukt länge och yrrade runt i regnet,
och sen poff pruuuutt pläää! så fick vi punka på däcket.

Sen fick vi sjuss hem av en snäll tjej!
God Bless Her!

Sen kom vi hem och mamma körde runt oss i hittarp, så vi dela ut resten.
Men vi var fortfarande lika yra!
Ush. Hittarp suger ! :)

Nu tittar jag på film och är barnvakt.
En hiss och diss kommer senare! :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0