Home ! ((:

Hejsan sötnosar!
Kom hem för en timmesen, men fasnade för tv'n så jag hann inte skriva något!
Idag som sagt, så har jag varit hos farmor på påskmiddag.
Det var faktiskt ganska trevligt och kul!
Jag och min kära söta kusin gjorde en liten töntig dans till manboy.
Den blev ganska cool, för vi är coola!
Sen fick vi vars 100 kroner, ett påskägg och två chokladaskar.
More Candy, Just what i needed. Or not!


Nu är jag hemma och har bokat in värsta TV kvällen :$
19:00 - Biggest Looser
20:00 - Top Model 13

21:00 - Legally Blond
23:00 - CSI


Hehe, jag älskar Legally Blond!
& sen så vill Joppa att jag ska snacka i hans nya låt.
min röst är uew, så nej tack :$





Jag kommer att dissa en sak sen , längta till dess, afan !? :)
menmen, följ mig via blogglovin' snälla?


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0