JAG ÄLSKAR TOPMODEL! (((((:

ALLA SOM INTE VILL VETA VEM SOM VINNER TOP MODEL 10, SOM GÅR PÅ TV JUST NU LÄS INTE DETTA INLÄGGET!

Tja i alla fall! (:
Är hemma nu och ska fixa till mig om 30 min ska vi träffas och jag ser hemsk ut just nu, eftersom att jag sminkade mig på max 2 minuter innan, för att jag hade brottom till bussen. Har en jätteful linje mellan halsen och ansiktet. A.K.A fjortisrand! uush, men ska ut om en halvtimme.

Men nu ska jag berätta lite om mina åskiter om topmodel!
Min favorit - vinnaren - Whitney.
Men även anja! :)

 


totalt kär i denna bilden på Anya!




sjukt bra bild på whitney! :)

& som sagt, whitney vann allting och blir den första ''plus sice'' som vunnit top model. Det är bra, för jag tycker att det är sjukt fult med spinkiga spinkiga modeller. Det ger bara fel kännsla till alla tonårstjejer. Modellbranchen uppfattas som en bransh, där man måste vara perfekt. Men det är inte sant. Som Tyra Banks tillexempel, hon har sjukt fint hår, men hon går aldrig utan sin peruk. Hon är inte perfekt, men ändå är hon nog en av världens mest kända modell. Whitney, yhääää!


har typ, 10 min på mig så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0