& Jag säger godmorgon!

Hejsan! Jag säger godmorgon ifrån min mjuka hästenssäng :)
Ja och nu har jag bestämt mig!
Första videoinlägget ska komma upp idag och ni får inte mobba mig!
Min röst är verkligen inte den finaste. Mer tvärt om, uueeww.
Men jaja, någongång får man väll börja!
Jag har faktiskt inget mer att säga, förutom att jag är riktigt piss för de som ringde mig inatt.
Gå och häng er, seriöst!

Ni får njuta av denna bliden som är sjukt klockren!




hahahahhahahahahhhahaha, så klockren! xd
För er som inte fattar, så är det en klocka och en ren.
Som då blir, klockren.
Haha, mannen som kom på detta har humor!
www.klockren.nu

CHEKA.


Kommentarer
Postat av: oliviva, igen

HAHA, du min morbror visade den för mig en gång, och jag fattade liksom inte, jag trodde klockan var en sån som laddade, så jag bara: men vafan, när laddar den klart? innan jag fattade att det var en klocka, hahahah, så himla störd.

du har skitbra blogg fiffi! :)<3

2010-04-06 @ 15:15:25
URL: http://oliviiaa-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0