Utdelning & viken idag då ja ! :)

Hej bloggen!
Idag ska jag som vanligt på söndagar dela ut reklamblad i Hittarp. Men denna gången var min kära bästis frida frivillig att hänga med och hjälpa till så att det går snabbare. Det kommer att gå så sjukt snabbt denna gången. Eller ja, det hoppas jag i alla fall. Eftersom att efter det så ska jag och Frida till Viken och Frida ska spela match, sen ska vi träffa några vikenpersoner och min bästa & saknade vänn Anton Olsson! Längtar sjukt mycket, det var ju så längesen.

Igår hade man mysig picnik med Kristin och Frida. Kallt, men jättemysigt. Haha, måste bara berätta en sjukt kul sak: Jag DYRKAR vattenmeloner, så vi tog med oss en halva som vi delade på. Så skulle jag kära upp den så kom jag på en jätterolig sak! Det är jätteroligt att kineshacka isönder toppen på melonen! HAHA! jag och frida har stor framtidsplaner för det. Vi ska bli melonmassmördare! Hon fiser sina äckliga äggfisar så att dem tuppar av, sen cuttar jag dem för att det är så j'vla kul! Haha, fråga inte varför!

GRATTIS TILL NIKITA SÖTNOSEN SOM FYLLER 14 IDAG!
fjooooorre på henne nu då asså ! :)

 


sötnosar !




Grattis sötnos, hoppas du har en sjukt dag trots utdelningen ! <3




förlåt för rutan, men det behövdes ! : $
älskar frida <3





Hahahhahaha, bilden är så seriös :o
& notera att mitt hår är lite konstigt pga kristin som våfflar det (y)
loveu frida mest! <3




HAHAHAHAH , feliciaball melonmassmördaren.
Det är har jag om 10 år ! :)



have to hurry, hörs sen, hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0