10 saker ni inte visste om mig...

10 saker ni (kanske) inte visste om mig.
Mest för att jag inte har något att göra.





- Jag har en stor spindelfobi.
Jag kan till och med börja gråta så rädd jag är för vissa spindlar. Varför jag är så rädd vet jag inte. Eller jo, hade en mardröm om spindlar när jag var väldigt liten och sen dess har spindlar varit min största rädsla. Det är jättepatetiskt. Jag menar, det är hur enkelt som helst att mosa en spindel. Men ändå vågar jag inte göra det, för jag kan inte gå nära dem. Det går bara inte.


 - Jag hatar att vara som alla andra och att vara normal är det värsta jag vet. Onormal och jättekonstig, det är precis så jag är och det är precis så jag vill vara. Folk som inte tycker om mig för det skiter jag fullständigt i. Det är mitt liv, jag är som jag är.


- Jag längtar en liten aning tills skolan börjar mest för att se hur mycket folk har förändrats över lovet och visa att jag inte är lika normal som innan. Men annars så vill jag absolut inte tillbaka till helvetet. Det är ju åttan nu och dags för betyg. Snacka om att jag kommer att få IG på nästan alla ämnen?


- Jag gråter typ aldrig,
eftersom jag vet att tårar inte löser några problem. När jag väl gråter så är det när det har hänt en massa saker under en lång period och när jag inte kan hålla tårarna inne mer så bara rinner dem ner. Det kan gå flera, flera månader mellan varje gång jag gråter. Men när jag va rättså liten, runt 9, så grät jag för nästan ingenting. Men det har ändrats totalt nu.


- Jag skrattar åt dåliga disney channel skämt.
Ni vet sånna från Hannah Montana och Magi på Waverly Place? Ja, sånna riktigt dåliga skämt men jag gapflabbar ändå. Mest för att jag har världens bästa humor och skrattar åt ingenting.


- Jag kan inte sova utan strumpor ibland
för att jag har en slags tvångstanke om att det kommer att komma ett monster och äta upp mina fötter om jag inte har illaluktande gamla strumpor på mig som skrämmer iväg honom. Det där sista med illaluktande och gamla la jag bara till för att det va kul. Men jag måste för det mesta ha strumpor på mig när jag sover. Annars kan jag inte sova.


- Jag skrattar i sorliga filmer när folk dör. Visst är det sjukt roligt när folk dör? Som tillexempel The Last song när hennes pappa dör? Jag och kristin satt och gapflabba när vi kollade på den på bio. Eller klassikern Titanic. När Jack dör där asså. HAHA! Det är så sjuuukt roligt, skrattar röven av mig.

 

- När jag är ensam hemma går jag runt halvnaken i huset och dansar och sjunger så högt jag kan. Men det är väll inget konstigt med det, ellerhur? Den enda nackdelen är om folk går utanför och kollar på vad jag håller på med, vilket för övrigt har hänt en del gånger! :|

 

- Jag är jävligt social och öppen för nya mäniskor. Jag är långt ifrån blyg och snackar med alla, även folk jag inte känner. Träffar jag nytt folk så beter jag mig precis likadant som om jag skulle ha känt dom i flera år, vilket för övrigt inte är så normalt. Men för vissa folk kan jag vara blyg, men det är bara ett fåtal.  


- När jag är deppig eller mår dåligt så äter jag som fan vilket kan förklara handtaget ovanför byxlinjen, jao. Jag äter för det mesta allt jag kan komma åt som är gott att äta. Hittar jag ingenting blir jag asfrustrerad och letar efter annat att göra för att få mig att må bättre. Det är lixsom som är en airbag för hjärtat, den stoppar inte smärtan, men den dumpar smällen. Låter helt sjukt, men så är det.



Ja, det var 10 saker om mig och 10 steg närmare mitt liv. Så nu vet ni det mesta om mig, så ska jag snart gå och lägga mig. Pusssssssssssssssss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0