blev ingen älskling :'(

Typ, kuk. Ellerhur?

Nej, men pappa tvingade med mig till hans bästa väns fru någontings födelsedag. Vet inte riktigt vad det var, men ja. Han tvingade dit mig iaf och det var väll helt ok förutom att det var lite folk som jag absolut inte ville träffa! Känn dig träffad en viss kille. Moaha.

Men jag gick hem tidigare och kristin kom hem till mig. Vi satt på varsin dator och sen tog bilder med hennes lilla systemis, det var mega härligt. Bilderna kommer. Men det är mest bilder på mig där, hehe. Fast jag tog lite bloggbilder också, så nu har jag bild till en fullbordig header. Den jag har nu är bara tillfällig om ni inte fattade det.

Men jag tror att det blir älskling imorgon istället. Förlåt för att det inte blev idag, men min pappa fick damp. Älskar dig! ♥



Jag älskar dig Marcus.
Denna månaden har varit helt underbar och jag hoppas över hela mitt hjärta att det kommer att bli fler. För även om det varit lite spänt nu på sistonde, så ska du veta att jag älskar dig precis lika mycket som vanligt, om inte mer. Du är mitt allt och jag menar mina ord. Vad som än händer, så älskar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0