chillin' main!

kom precis hem och kollar halft på Batman & robin eftersom att det finns inget annat på tv. :( Jag hatar mitt rum här hos pappa asså! Det är fan 3 spindlar per dag man hittar här per dag och tycker synd om pappa som får plocka dom hela tiden, hehe. Just nu har jag laddat ner rec 2 och håller på att ladda ner rec 1 också. Vilken är bäst? Vet inte vilken av dom jag ska kolla på. Kommer att dö vilket fall som helst.

Kvällen hos Amanda var helt ok! Men sen gick jag, frida och isabelle ut och träffade lite folk. Tack för kvällen Tjejer, Carl, Gus aka Look (?) och alle. Härligt med en massa snack nu eftersom att jag inte har träffat dom på hela sommarlovet :(

Imorgon blir det väla med corneliaälsklingen. Detta blir nog sista inlägget för dagen tror jag. Vi hörs ;)




Bild ifrån orust 2010. Skulle precis ut med båten för att åka sån ring bakom båten. Och ja, jag åkte den med shorts och linne på. Snacka om att jag blev jävlig blöt! (Misstolka inte tack)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0