@fridas place!

Hemma hos frida nu, fast hon käkar. Därför blir det ett väldigt snabbt inlägg eftersom att hon äter snabbt som en häst typ. Haha, min goa frida det. Änsålänge har vi inte gjort något annat än att käka godis och snackat om allt och inget. Jag ääälskar att göra det. Det är så sjukt härligt tycker jag.

När frida är klar så beger vi oss till min pappa och hämtar pengar så kan jag (som den tjockis jag är, hehe) käka lite på lapizza. Det va ett tagsen jag åt det så jag är mega sugen på det. Men får bli en joggingrunda snart asså, känner mig smällfet.

FYI, Pappa gav mig ett val i morse. Antingen får jag följa med dom till spanien den 25 augusti eller så får jag 2000 kr till en systemkamera. Har panik, vet inte vad jag ska välja! Så läsare, hjälp mig? EN VECKA I SPANIEN ELLER PENGAR TILL EN SYSTEMKAMERA?

WEBBBILDER JAO!












puusssss!










dock mega ruffsigt hår på bilden, men afan?



sexig ^^













Hahahahha , ni har fått en massa cpbilder nu och det bjuder jag på :)
Jagvet, jag är väääärldens gulligaste!


kyssssssssss





Kommentarer
Postat av: olivia :)

Svårt val, på ett sätt tkr jag systemkamera, för det kan du ha hur länge som helst, men annars tycker jag att du ska ta en vecka i spanien för du får inte en systemkamera för 2000 utan det är mkt dyrare, så då får du ändå ta av dina egna pengar eller spara ännu mer, så det beror på om du orkar vänta längre och inte ha några pengar sen eller åka till spanien ;) <3



MEN BTW, OM DU TAR SPANIEN SLIPPER DU JU FAN SKOLAN! :O <3

2010-08-15 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0