GODMOOORGOOON!

Själv vaknade man för 10 minutersen, jao. Jag vet att ni tycker att jag är bra, så ni behöver inte säga det. Eski. Hatar det ordet: Eski. Betyder, ''jag skoja'' eller något sånt skit. Så jäävla fult. Säger det ändå, men det är inget fel med det eftersom att det finns många fula ord som alla säger ändå. Som tex kruka. Hör ni hur fult det låter? Ändå säger man det. Asså, nu har jag börjat morgon yra, så nu skiter vi i vad jag säger.

Idag blir det wäla med kristin. Inte Väla, utan Wäla för att det är mycket roligare att säga. Ha-Ha. Det blir nog en jävla massa shopping tror jag eftersom att jag har ett presentkort på 1000 spänn där, så handla ska jag göra ja! Efter wäla ska vi in till laröd igen och dra till min gammla skola. Eskilscuppen ju, det är alltid kul att se vilka som är där och om det är någon snygg kille. Inte till mig, jag är långt ifrån sökande. Jag har den bästa! Men jag tänke till kristin. hehe (a)

Föresten, jag är inte lika sjuk längre! Är bara lite täppt, snorig och halsen bränner yttepytte lite när jag sväljer, men sen är min förkylning puts väck! Härligt, ellerhur? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0