' helsingborgsfestivalen med älsklingar!

Tack som in i för en riktigt underbar helg! Tack till alla som medverkade i mina älskvärda dagar :D Jag älskar er alla. Bilder och filmer is coming in this inlägg. Det tar bara sådär en timme för min sega dator att överföra alla bilder, men jag tar den tiden till er. varsågod!

Torsdag:
Hade en härlig dag med Cornelia. Vi åkte in vid 4 och träffade en massa folk, det var mega super duper härligt. Plus att det va min födelsedag, så tack till alla som sa grattis (: Dagens högpunkt: TRÄFFADE ERIC SAADE & MOLLY SANDEN! Har inte alla bilder från det, men de kommer så småningom!





klockan jag fick :)




fick hörlurar också, dom är på bilden men syns inte så mkt :)







ERIK!







jag vet , ni är sjukt avis på mig ;)







vi är så jävla coola! Men iaf, vi kom hem ifrån allting vid halv 1 tror jag. Kommer inte riktigt ihåg. Men då gick jag över till michelle och sa hejdå till henne som åkte till spanien och dissade mig i kalla svergie i 3 hela veckor :| kommer seriöst att dö, jag skojar inte.

Fredag:
DEN BÄSTA DAGEN! Jag & Frida åkte ner vid 6 har jag för mig. Så gick vi runt lite och träffade en massa folk. Senare kom Olivia & Lisa. Vi träffade också Anna och Tess. Hade en jävligt roligt dag med en massa tuttaklämm och rumpklämm. Men sen kom tintin också och så vann en nalle till mig (a) Sen kom Tintin och vi hade en massa kul! Vi kollade på nikitas dansuppvisning som jag egentligen skulle vatt med på men dissade. Dom var jävligt duktiga. Efter det dansade vi som fan på dansgolvet. Haha.








jag ser helt cp ut, men tintin är king :D







Jag, tintin & frida åkte mega fly. Slöseri med tid & pengar. Den sög :)




Bilder från uppvisningen:







filmer från dagarna kommer upp i något annat inlägg :)



den asgulliga nallen som tintin vann till mig på sån klo. Han slösade 70 spänn, men riktigt gulligt av honom ellerhur! (a) Nallen heter TT. Sött va?


älskade tintin :D hahaha !





Lördag:
Lördagen var också härlig. Spenderade den med frida, mimi, stina, lisa, hubbe, olivia N och olivia S. Vi hade jävligt roligt! Van två nallar.



dumma pågar! :(




jättecoola, ellerhur?


elaka , elaka elaka!



asheta!



Min ascoola nalle som jag vann på sån klo. Den heter bamse. Det var BP som döpte den efter honom. Bamse. Härligt, den ser ju ut att heta bamse, eller vad säger ni? ;)



Svante , jao! En random fjortis kille döpte den till mig.

på kvällen åkte jag & frida booster. Jag dog såklart, men ändå. Träffade älskling också. Det var så sjukt längesen, saknar honom som fan! Men ja, vi hade iaf trevligt. Jag och frida dog på booster som sagt, men ja. Film kommer.

Ska ladda upp filmerna snart, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0