HEMMA IFRÅN BUSFABRIKEN!

Jag & Kristin blev medtvingade till busfabriken för att passa min lillebror när han var på barnkalas. Så medans han var där, så åt vi glass och godis i två timmar. Haha, ja. Väldigt rolig dag. Men vi får se det ifrån den ljusa sidan. Vi fick gratis glass. Tyvärr så blir det inga bilder eftersom att kristin glömde sin kamera hemma och min mobil har dampat hela dagen. Har inte kunnat starta den förens nu, så jag har inte kunnat smsa. Vääääldigt rolig dag. Nej, men nu ska vi se lite Barbie och tiggarflickan i vår koja. Egentligen ska vi se på mer how i met your mother, men eftersom att vi har varit barn hela dagen med koja och busfariken så tyckte jag att det skulle vara nice med lite grädde på moset. Haha, fan va jag är normal. Kan berätta något asroligt som hände på busfabriken när kristin skulle ta glass i nästa inlägg. Hahahahaha, skrattar nästan fortfarande. Men ha det, så hörs vi sen. Pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0