I can be everything you need, your the one for me.

Godmorgon söta fina bloggläsare! Hur är det idag? Själv är det toppen. Mår hur bra som helst, fast bara lite trött såklart. Har inga planer för dagen, förutom att min bror och hans flickvän kommer över med en hundvalp som jag bara måste kolla på! En dvärgpincher/chiuaua. Kan det bli något gulligare?

Men sen har jag damp på min VLC media player. Den har hackat och fasnat på en film med filfel, så går det inte att stoppa den eller att sätta på någon ny film. Helt cp. Så nu får jag avinstallera programmet och ladda ner det igen. Moget, jääävligt moget.

Har inget annat ointressant att säga. Jag har för det mesta ointressanta saker kom jag på. Haha, tänk på hur roligt ordet intressant är. Haha, jag är jätte mogen. Ha det!

 








- big love ♥

Kommentarer
Postat av: Nellie Larsson

sv; Tack så mycket :)



din är jätte fin (:

2010-08-18 @ 13:30:32
URL: http://nellieceecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0