JAG HAR BÄSTÄMT MIG!

Även om det suger att jag kommer att vara borta ifrån min pojkvän så är det spanien som gäller! Ett riktigt svårt beslut asså. :( Hoppas det lönar sig.

Men jag har bestämt mig för en massa annat också för att undvika att komma som en tjockis till marbella.
♥ Jogga/powerwalka typ varannan dag.
♥ 100 situps 2 gånger om dagen. (& Ja, jag klarar det. Gjorde nämligen det i ca 1 - 2 månad exakt varje dag. Fick lite smalare mage, men nu är fettet tillbaka. Bort, bort, bort!)
Köpa en tillfällig kamera som är hyffsat bra men har ett jävligt billigt pris på blocket eller något så att jag kan fixa lite bättre bilder till den här bloggen. Ska ha den kameran tills jag har pengar tills jag ska köpa min systemis.
♥ Träffa älsklingen oftare! Det är ett måste!
♥ FIXA EN IPOD ELLER NÅGOT ANNAT MED MUSIK! :@

Ja, nu ska jag kolla på How I met your mother och sen sova. Ha det!



Marbella, here i come!

(Pappa sa att det förmodligen blir den 25 augusti, men får hoppas på att det är liiiite senare. Det är ju öppet hus på impulse och det vill jag verkligen, verkligen inte missa!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0